Dag 5 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Luuk & Michiel

Blijf op de hoogte en volg Cambreur

29 September 2017 | India, Thāne

Vandaag begonnen we de dag met een prachtige gidstour in de jungle van Maharashtra. Het natuurgedeelte is een deel van nationaal park Yeoor. We kregen verhalen te horen over het leven in de jungle dorpjes en het uitgebreide assortiment planten en dieren. Verder werd er een reusachtige spin en een giftige slang gespot! Een aantal uren later mochten we een school bezoeken waarin kinderen die in de jungledorpjes leven lesgegeven werd. Een aantal kinderen had zelfs een engels lied voorbereidt waarvan we zeker genoten hebben. We eindigden de gidstour met een creatieve activiteit, namelijk het creëren van ecologische vogelhuisjes. De terugreis ging iets minder soepel aangezien we de lokale bus gemist hadden en dus moest een aantal van ons een aanzienlijk lang stuk bergafwaarts lopen. Nadat de groep zich aan de voet van de heuvel verzameld had kon iedereen een aantal uren rusten. Purva's verjaardag werd in de avond gevierd in de vorm van een gezellig potje bowlen en een pizza diner in een van de bekendste winkelcentra van Thane. Na afloop werd er luidruchtig gezongen en natuurlijk genoten van een stuk chocolade cake.