Dag 1 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Fleur & Britt

Blijf op de hoogte en volg Cambreur

26 September 2017 | India, Thāne

Maandag 25 september
Om kwart voor 7 hebben we met z'n allen verzameld bij school. Iedereen was er al heel vroeg en er waren veel mensen komen zwaaien. De taxi was daarentegen iets later. Eenmaal op het vliegveld aangekomen, liep het anders dan gepland. We kwamen er bij het inchecken achter dat er een probleem was met Michiel zijn visum. We hebben toen van alles geprobeerd te regelen maar zonder geldig visum kon hij echt niet mee. We konden hier jammer genoeg niet lang bij stil staan omdat we al heel laat waren en anders misschien het vliegtuig zouden missen. We hebben gelukkig snel door de douane kunnen gaan, waardoor we op tijd bij de gate waren. Om 11.30 is het vliegtuig opgestegen. Het vliegtuig was enorm, er waren kleine tv'tjes dus de 9 uur vlogen voorbij. In het vliegtuig hebben we ook ons eerste Indiase eten op, wat erg lekker was. Toen we op Mumbai-airport aankwamen, om kwart voor twaalf, werden onze papieren streng nagekeken en hebben we onze stempel voor in het paspoort gekregen. Ook werd onze bagage nog een keer gecheckt. Toen dit eenmaal klaar was, hebben we toch nog een tijdje moeten wachten, omdat de Indiërs nog niet compleet waren. Uiteindijk gingen we naar buiten en zijn we hartelijk onthaald met een spandoek, bordjes en bloemen. Daarna is iedereen met z'n host richting het gastgezin vertrokken.