Dag 3 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Joris Krol

Blijf op de hoogte en volg Cambreur

27 September 2017 | India, Thāne

Vandaag, woensdag 27 september, moesten we allemaal vroeg opstaan. Allemaal aangekomen op school, gingen we in een bus door Thane rijden. Onze eerste stop: een meer in Thane. Het meer was gigantisch groot en wat het meeste opviel waren alle kleine aapjes. Na het meer reden we door een plaatselijke groentemarkt. Alles rook daar heerlijk. Na de bustour gingen de Indiase leerlingen een toets maken, ondertussen gingen wij dansen met onze kleine Indiase vrienden en vriendinnen in de grote danszaal. Het was een hele ervaring om te zien hoe enthousiast de kinderen waren. Daarna gingen we lunchen en na lunchen gymen. We begonnen met het Indiase spel Koko. Na koko kwamen ook nog andere spellen aanbod zoals tikkertje en moordernaar. Het laatste wat we op school deden was het bezoeken van een school speciaal gericht op het onderwijzen van kansarme jongens. Toen we naar huis mochten gingen ik en mn Indiër naar het grote winkelcentrum. We kochten een traditioneel pak om in te dansen want vanavond zouden we naar Navratskri gaan, een negendaags festival waar veel wordt gefeest en gedanst. Na het feest gingen ik en mn Indiër naar zijn opa om vervolgens Michiel op te halen op het vliegveld, kortom een lange dag!