Dag 4 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur 1617 - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Jari & Madelief

Blijf op de hoogte en volg Cambreur

28 September 2017 | India, Thāne

Alweer de vierde dag in India! Het is de laatste dag op school, dus op deze vroege morgen klonk het door ons gezongen Wilhelmus door heel Singhania. We mochten persoonlijk door de microfoon zingen in het kantoor van de principal. Hierna hebben we verschillende reguliere klassen gevolgd en afgekoeld in de bibliotheek. Eenmaal afgekoeld hebben we een indianworkshop gevolgd waar we dandiya sticks (onderdeel van het navratri festival) hebben gedecoreerd.

Daarna was het tijd voor de mini lesjes aan de kleuters. Er werden Nederlandse vlaggetjes ingekleurd, liedjes gezongen, kabouter dans gedanst en gevingerverfd. Toen de lesjes voorbij waren kwamen we in aanraking met indiabox. Dit is een project waarin de verschillende jaarlagen zich vertegenwoordigen en een project waaraan ze gewerkt hebben presenteren. Na deze nieuwe ervaring was het dan eindelijk tijd voor de culturele show! We zijn blij dat we de Indiërs meer van onze cultuur hebben kunnen laten zien en dat we onze leraren trots hebben gemaakt. Na de dagelijkse evaluatie ging iedereen weer naar 'huis'. In de avond was er een dansfeest georganiseerd met een DJ en een Indiaas buffet. We konden dus met een vol buikje de schaapjes gaan tellen.

Daaaaaaag